3SoOoOoOoOoT MaN

سوت به دست ...

3SoOoOoOoOoT MaN

سوت به دست ...

حیوون ...!

سگ با وفاست ، ما چی ...؟

اسب نجیبه ، ما چی ...؟

خر پر تلاشه ، ما چی ...؟

گاو پشتکار داره ، ما چی ...؟

گاو یه فایده ای واسه بقیه داره ، ما چی ...؟


خدایی یعنی ارزش ما از حیوون کمتره...؟

حیوونا هچوقت دروغ نمی گن ، غیبت نمی کنن ، گناه نمی کنن ، خیانت نمی کنن ، ...

یعنی ما از حیوون کمتریم...؟


اون حیوون اگه کار خوب نکنه کار بد هم نمی کنه اما ما چی ...؟

خداییش نسبت کار به نظر خوبمون به کار بدمون چقدره ...؟


پس اگه یکی بهتون گفت هووی حیوون از دستش عصبانی نشید ، حتی ازش تشکر کنید ، چون واقعا ما از حیوون کمتریم ...!



سوت 1 : عاقبت جدا نشدن دستای ما ، گم نشدیم تو غربت غریبه ها ...!

سوت 2 : ...!

ای خدااااا...!

فکر می کردم فقط فکر می کردم که بعضیا واقعا باهام دوستن فقط دوست ...!

فکر می کردم فقط فکر می کردم  که همه چیز داره خوب پیش می ره ...!

فکر می کردم فقط فکر می کردم  که همه چیز خوب می مونه ...!

فکر می کردم فقط فکر می کردم  که هیچ مشکلی تو دنیا نیست ...!

فکر می کردم فقط فکر می کردم  که هیچوقت ...!

فکر می کردم فقط فکر می کردم  ...!


الان می بینم من مانده ام تهنای تهنا ...! اونا فقط به دنبال استفاده از من بودن ...! (برای بعضیا که می دونم می گم ، فکر بد نکنین)

الان می بینم همه چیزایی که در ظاهر خوب پیش می رفتن در اصل خیلی هم بد پیش می رفتن...!

الان می بینم که هیچ وقت هیچ چیز خوب نخواهد موند ...!

الان می بینم که فقط مشکل تو دنیا هست ...!

الان می بینم ...!


کاش نمی تونستم فکر کنم ...!

کاش نمی تونستم ذات حقیقی وقایع رو ببینم ...!

می خوام مجنون بشم ...!

...!


سوت 1 : دلم می خواد بمیرم ...!

سوت 2 :  یاری اندر کس نمی‌بینیم یاران را چه شد؟ دوستی کی آخر آمد دوستداران را چه شد...؟

سوت 3 : همه چیز رو زشت می بینم ...!

سوت 4 :